Het boek Marketing in de zorg beschrijft hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg. In dit boek staat de aanpak van Pluryn beschreven en wat daarbij de belangrijkste lessons learned zijn geweest. Het is een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op marketing in de zorg. Het is het eerste boek in de reeks van Power to the people.
In het boek Online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Nieuwe technologieën maken de zorg beter, goedkoper en klantgerichter. Het boek is een goede basis voor iedereen die zich wil oriënteren op online marketing in de zorg of zich bezighoudt met het uitstippelen van het online marketingbeleid. Het is het tweede boek in de reeks van Power to the people.
Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. In het boek passeren een groot aantal bouwstenen de revue zoals merkpositionering, merkbelofte (pay-off), internal en external branding (ambassadeurs) en het bieden van toegevoegde waarde door unieke waardeproposities en merkactivaties. Het is het derde boek in de reeks van Power to the people.